Saat 03:00'te Kontrolü Ele Geçirdim: Onlara Kabusu Yaşattım
İntikam

Saat 03:00'te Kontrolü Ele Geçirdim: Onlara Kabusu Yaşattım

O beni aldattı. Yeni sevgilisini, benim yorgun ellerimle tasarladığım akıllı eve yerleştirdi. Gündüz sıradan bir ayrılık hikâyesi gibiydi; ama gece olanlar sıradan değildi. Onun o gülüşü, benim hayallerimi satarkenki soğuk kararı… Ve ben, bırakmadım. Vazgeçmedim. Planladım. Aylarca sessizce izledim. Evdeki sensörlerin rutinlerini, ışıkların zamanlamasını, kameraların görüş açılarını biliyordum. Her hatayı, her zaafı etüd ettim. Çünkü o ev benimdi; onun her vidası benim izim taşırdı. Onlar ise orayı yeni, güzel bir başlangıç olarak gördü. Bilmediler ki ben, evin her köşesine benim anılarımı, benim kayıtlarımı saklamıştım. Dün gece saat 03:00'te içeri girdim. Kapı aralığından sızan tek ışık, oturma odasının mavi ekranıydı. Kalbim deli gibi atıyordu ama yüzüm soğuktu; bir makine gibi hareket ettim. Telefonumla evin sinir uçlarına dokundum. İlk önce ışıkları değiştirdim. Sıcaklığı oynadım. Onların rahat şehir rüyasını, küçük rahatsızlıklarla delik deşik ettim. Sonra sesleri... Sevdiği şarkıları ters çaldım, annesinin ses kaydını odanın köşesinden tekrar ettirdim. Kameralarına mesaj bıraktım; onların en mahrem anlarını izleyen gözlerin aslında kimin olduğunu hatırlattım. Ama asıl vuruşu sona saklamıştım. Eve bıraktığım küçük notlar, sakladığım kayıtlar, eski konuşmalar… Her birisi, onları birer birer açılan kapılara doğru sürükleyecek şekilde dizilmişti. Onları panikten kurtarmak için bir yol yoktu. Sabahı beklemelerine izin vermedim. Defalarca düşündüm: İntikam mı, adalet mi? Ve sonunda seçtiğim yol, onları herkesin önünde çıplak bırakan bir gölgeleme oldu. Ama hepsi bu muydu? Gerçekten yalnızca onlar mı cezalandı? Çünkü evin duvarları sadece gizemi değil, benden kalan daha büyük bir sırrı da saklıyordu... (Devamı hikâyede)

Saat 03:00'te Kontrolü Ele Geçirdim: Onlara Kabusu Yaşattım
Okumaya Başla